ო. ჩხეიძის ქუჩა 5, 0186, თბილისი
+995 32 220 67 74, +995 32 220 67 75
ctc@ctc.org.ge
Skip to content
MENU
MENU
მთავარი
ჩვენს შესახებ
მისიის განაცხადი
უსაფრთხოების პოლიტიკა
ქცევის კოდექსი
სტრატეგიული მიმართულებები
ისტორია
ჩვენი გუნდი
სერვისები
სწავლება
კონსულტაცია
ფასილიტაცია
პროექტები
პროექტები
რესურსები
საკონფერენციო სივრცე
კონტაქტი
უნივერსიტეტის იდეა: ორი პარადიგმა
უნივერსიტეტის იდეა: ორი პარადიგმა
ვრცლად >>
სიახლეები
vamtam-theme-circle-post
ძალადობრივი ექსტრემიზმის პრევენცია, მასწავლებლის გზამკვლევი
წიგნი, „ძალადობრივი ექსტრემიზმის პრევენცია, მასწავლებლის გზამკვლევი“, მოცემული საკითხის შესახებ იუნესკოს პირველი გზამკვლევია. მისი შექმნა უკავშირდება...
ვრცლად
vamtam-theme-circle-post
ზრდასრულთა სწავლების მეთოდები
ზრდასრულთა სწავლების მეთოდები – საკითხავი მასალა ვრცლად >>
ვრცლად
vamtam-theme-circle-post
კონკრეტული შემთხვევის ანალიზის მეთოდის (CASE STUDY) ინტეგრირება
კონკრეტული შემთხვევის ანალიზის მეთოდის (CASE STUDY) ინტეგრირება კონსულტაციისა და ტრენინგის ცენტრის სასწავლო კურსებში კონკრეტული შემთხვევის...
ვრცლად
vamtam-theme-circle-post
ზოგადი განათლების აპოლოგია
ზოგადი განათლების აპოლოგია ავტორი: ნესტან რატიანი ვრცლად >>
ვრცლად
vamtam-theme-circle-post
სამოქალაქო განათლების პედაგოგის დამხმარე სახელმძღვანელო 3
სამოქალაქო განათლების პედაგოგის დამხმარე სახელმძღვანელო 3 იხილეთ ვრცლად >>
ვრცლად
vamtam-theme-circle-post
სამოქალაქო განათლების პედაგოგის დამხმარე სახელმძღვანელო 2
სამოქალაქო განათლების პედაგოგის დამხმარე სახელმძღვანელო 2 იხილეთ ვრცლად >>
ვრცლად
vamtam-theme-circle-post
სამოქალაქო განათლების პედაგოგის დამხმარე სახელმძღვანელო 1
სამოქალაქო განათლების პედაგოგის დამხმარე სახელმძღვანელო 1 ვრცლად >>
ვრცლად
vamtam-theme-circle-post
ქართულ ენაში მომზადების საგანმანათლებლო პროგრამის შეფასება
წინამდებარე კვლევის მიზანია 2009 წელს ინიცირებული ეროვნული უმცირესობების უმაღლესი განათლების საშეღავათო პოლიტიკის განხორციელების შეფასება. კვლევა...
ვრცლად
vamtam-theme-circle-post
მასწავლებელთა პროფესიული ასოციაციების წარმატებული ფუნქციონირების მაგალითები საქართველოში, ევროპასა და ამერიკაში
წინამდებარე კვლევის მიზანია მსოფლიო მასშტაბით მასწავლებელთა პროფესიული ასოციაციების შექმნისა და განვითარების საუკეთესო პრაქტიკის შესწავლა, კერძოდ...
ვრცლად
vamtam-theme-circle-post
COVID-19-ის კრიზისის შემდეგ: რატომ ვეღარ იქნება უმაღლესი განათლება ისეთი, როგორც ადრე
თუ რატომ ვეღარ იქნება უმაღლესი განათლება ისეთი, როგორიც COVID-19 -ის პანდემიამდე იყო, იხილეთ მერი კალანძისის...
ვრცლად
შესრულების და მართვის სტრატეგიები
ინდიკატორები
Loading Comments...
You must be
logged in
to post a comment.
You must be logged in to post a comment.